پایگاه فرهنگی سایبری مدافعان حرم

کلنا عباسک یازینب (س)

فرم ثبت نام داوطلبان اعزام به سوریه

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ق.ظ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
کمالی 313

نظرات  (۱۷۲)

من را در مدافعان حرم استفاده کنید
سلام من خیلی دوس دارم که مدافع حرم بشم خواهش میکنم اگ راهی هس بگین ممنونم

۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۴:۳۶ عمار۰۹۱۵۵۶۲۱۲۲۹
با سلام 
محلهای ثبت نام در مشهد رو میخوام

۱۳ دی ۹۵ ، ۱۲:۰۷ مهدی مجریان
السلام یا قره العین الحسین
من را در دفاع در حرمین شرکت دهید 
ازچه سنی می توان اعضام شد
۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۲۳ سیداحمدولی نژاد
سلام،دوست عزیز من خیلی دوست دارم برم سوریه مدافع حرم... 
مشهد هستم.
09151589611
لطفا اگرمیتونید راهنمایی کنید 
ممنون میشم.
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۵ حسین غلامی
سلام من ارزوم رفتن سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(ص)تورو خدا کمکم کنید برم تا اخر عمرم مدیونتون هستم 
السلام علیک یا صدیقه شهدا
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۰۴:۵۸ مهدی محمدی پشوئی

سلام دوست عزیز من خیلی آرزو دارم بروم سوریه مدافع حرم شوم . کرمان هستم لطفا اگر میشه راهنمایی کنید . ممنون میشم . 09906228256
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۵ بابک محمدی
بابک محمدی ازکرمانشاه.شماره:09308310955
۱۶ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۴۴ مهدی محمدی پشوئی
 السلام علیک یا زینب کبری (س) . باعرض سلام و خسته نباشید . من خیلی دوست دارم از حرم حضرت زینب (س) و از حرم حضرت رقیه (س) دفاع کنم و تنها آرزوی من این است خیلی دوست دارم شهید مدافع حرم شوم . و علاقه زیاد به مدافعان حرم دارم . اگر لطف بزرگی درحق من کنید . از شما تشکر و قدردانی میکنم . لطفا هرچه زودتر خبرم کنید . یاعلی . 09906228256
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۳۷ حسین روحانی .
 آماده جهت اعزام به سوریه هستم لطفا اطلاع دهید . 09901937114
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۹ امیر حسین ایزدی برون
سلام من اماده عزام به سوریه
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۵ سعید زنده دل جورکویه
سلام خسته نباشین بنده امادگى خودم رو براى دفاع از حرم بى بى اعلام میدارم ٠٩١٢٤٦١٨٢٨٤
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۴۵ مهدی محمدی پشوئی
 باعرض سلام و خسته نباشید . اینجانب آمادگی کامل خود را جهت حفاظت از حرم ائمه اطهار و مبارزه با علیه کلیه دشمنان اسلام و ایران را اعلام میدارم . لطفا اطلاع دهید . اطلاعات تماس . 09906228256
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۰ محمد حسین عزتی
محمد حسین عزتی فدایی رهبر 
منتقم خون داداش محسن حاجی
۰۹۱۹۸۶۰۰۸۵۰
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۱ محمد حسین عزتی
محمد حسین عزتی فدایی رهبر 
منتقم خون داداش محسن حججی
۰۹۱۹۸۶۰۰۸۵۰
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۷ محمد امین قنواتی
با سلام لطفا اگر کسی سراغ داره چطور میشه اعزام شد به سوریه اطلاع بده ۰۹۱۶۳۱۸۷۲۵۰
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۵۷ سیدمحمدعادل گستر
سلام لطفا شرایط ثبت نام روهم برای مابگید.لطفاخبرم کنید.09179878212
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۵ حسین کاویانی مطلق
بنام خالق
تورو فاطمه زهرا کمک کنید تا من به سوریه اعزام وب عنوان مدافع حرم خدمت کنم  من خو اب محسن حججی را دیدم شماره تماس09100130038
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۶ سید محسن حسینی رنانی
سلام امادگی اعزام به سوریه با نهایت تشکر09131882205
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۰۳ هادی امیری
سلام شرایط ثبت نام مدافعین حرم چجوریه؟من اهل شهرستانم.استان خراسان رضوی شهرستان تربت جام 
۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۳ میثم پوررئوفی
سلام دوست عزیز من ناشنوا هستم خیلی دوست دارم برم سوریه مدافع حرم... 

تهران هستم.

09352956189 sms

لطفا اگرمیتونید راهنمایی کنید 

ممنون میشم.

سلام من از مشهد هستم دانشجوی عمران هستم ولی دیگ نمیتونم بمونم دارم از درد میمیرم میخوام برم سوریه. من یک آدم عاشق اهل بیت و حضرت علی هستم.رزمی کار هم هستم بدنساز هم هستم تورو خدا کمکم کنید میخوام برم دیگ تحملم بریده دارم دیووووووونع میشم میخواااااااام برم و انتقام حرم حضرت زینب و توهین هایی ک ب اهل بیت و مادر همه یه ما مسلمون ها حضرت زهرا رو بگیرم کمکم کنید لطفا 
سلام من خیلی دوست دارم مدافع حرم بشم اگه اینجا هم پارتی نمیخواد پس یا علی 09227167436
سلام...خواهشا اگر امکانش هست محل های دقیق ثبت نام در مشهد رو برام اس ام اس کنید...
با جون و دل آماده ی خدمتم...
یاعلی..

09382017042
سلام قلبم واسه امامم میتپه من نبودم تا کنار امام حسین بجنگم اما حالا که هستم باید. از بی بی دو عالمم دفاع کنم اگه کاری نکنید. که من برم سوریه دیونه میشم  واینو بهتون نشون میدم  اماده رزمم خدایا بندهات نمیذارن  اون دنیا نگی چرا جهاد. نکردی۰۹۱۲۸۳۰۴۹۶۶
باسلام محمدجعفری هستم21ساله دارای مدرک دیپلم انسانی و8ساله که عضوبسیجم دارای تخصص کافی درزمینه های گوناگون خواهشاراهنماییم کنید.ازلارستان فارس09176822620-07152266108
اماده نوکری بی بی زینب (ع) هستم  ما را مدافعان حرم آفریده اند

سلام فرم باید کجا ارسال بشه؟
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۵۵ اصغرصف شکن مادرسلیمانی
سلام شش ماه هست ثبت نام الکترونیک فرموپست کردم جواب نگرفتیم
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۳۲ محمدعلی ستوده
با سلام.آمادگی خودم رو اعلام میکنم برایه جان فداکردن تو راهه حضرت زینب(ع) لطفا جواب ماهاروبدین ماهم میتونیم مسه محسن حججی عزیزمان دل از همه چی مون بکنیم توراهه حضرت زینب سرفداکنیم ۰۹۱۱۷۲۹۹۷۹۱  
سلام منم آماده هستم برای دفاع از حرم اگر میشه منم راهنمایی کنید ممنون دمتون گرم یاعلی 

سلام منم آماده هستم برای دفاع از حرم اگر میشه منم راهنمایی کنید ممنون دمتون گرم یاعلی 09330499598

سلام.منم اماده هستم برا دفا از حرم.اگه میشه راهنماییم کنین09198856121
سربازی،فرار کردم اموزش دیده هستم،،،دولت چرا از،ما استفاده نمیکنه،،،بخاطره مشکلات مالی فرار کردم،،،اما اگه دولت خرج خونواده منو بده میام ،،،بلاخره جبران خذمت نرفتن باشه،،،اما برای خدمت کردن دیگه سنم زیاده،،،اما برا شهید شدن اماده هستم،،،،لااقل ما رو به جنگ ببرید،،،شایذ جبرانی بشه،،،میشه جواب بدید
۰۹ مهر ۹۶ ، ۲۲:۴۰ وحیدانصاری جابری
سلام برشهیدان،سلام برتمام دلداگان کوی ولایت،بنده سربازولایی وطن،آمادگی خودم رابرای شهادت و پاسداری از حریم ولایت اعام می نمایم،و خواهشمندم این برادرکوچکتان راهم ازغافله شهادت جانگذارید.من آرزودارم تابتوانم از حرم حضرت زینب(س)پاسداری و حفاظت کنم.ازهمه مسئولین امر،تقاضادارم که منت برسراین حقیرگذاشته و راهی را فراهم کنند تاامثال این حقیران بتوانندبرای خون خواهی ازمظلومین جهان بالاخص مظلومین کشورعراق و سوربه قدمی برداشته باشند.شمارابه گلوی بریده حضرت علی اصغرقسم میدهم تاراهی رافراهم کنید تااین حقیربتواندواردمیدان شودونوکری بی بی حضرتزینب را بکند.بنده تمام دوره های شناسایی،وتعقیب مراقبت و دوره های رزمی وشرایط سخت را گذرانده ام و ازنظربدنی و اطلاعاتی درشرایط مطلوبی می باشم.امیدوارم این حقیر را از قلم نیاندازید
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۷:۳۴ مهدی رنجبر
با سلام خدمت دوستان.اینجانب آمادگی کامل برای رفتن به سوریه را دارم،میخوام از حرم حضرت زینب دفاع کنم لطفا اگه میشه اطلاع دهید.۰۹۱۷۱۰۲۱۲۲۴ شیراز
۱۲ مهر ۹۶ ، ۰۲:۵۷ مدافع حرم حضرت رقیه
سلام خدمت مدافعین حرم و اهل بیت 
در صورت اعزام لطفا ب پایگاهای مربوط شهر خودتون مراجعه کنید .الویت با بچهای سپاه و بسیج فعال است .درصورت اعزام نیروهای مردمی باید از نظر جسمانی و روانی سالم باشید اعتاد ب مواد مخدر و یا چیزهایی مثل سیگار نباشید البته سیگار زیاد مهم نیست 
پس از این باید دوره ببینید بچهای تهران یا استانهای بزرگ اطراف مثل البرز و... میتونن ب خیابان ازادی ناحیه مقداد و یا اتوبان شهید عباس دوران پایین تهرانپارس دهکده مقاومت یگان امنیتی امام حست مجتبی و گردان مقداد مراجعه حضوری داشته باشید 
بازم تاکید میکنم الویت با نیروهای سپاه و بسیج میباشد 
پس از اتمام دوره چند ماه طول میکشه ک نوبت من یا شما مدافعین حرم بشه ..

۱۲ مهر ۹۶ ، ۰۳:۰۵ مدافع حرم حضرت رقیه
متاهلین و کسانی ک بسیج فعال و یا سپاه نیستند لطفا مراجعه نکنند چون مراجع برای متاهلینی ک از بچهای سپاه نیستند ممکن نیست (مگر در حرفه ایی خیلی خاص و لزوم بتونن اعزام بشن )
شماره تلفنی برای صحبت نیست و تا زمان ثبت نام حضوری با شما تماس گرفنه نمیشود.فقط بعد از ثبت نام 
در صورتی ک هیچ یک شرایط اعزام نداشتین و خیلی علاقه شدید ب رفتن داشتین بروید عراق سپاه بدر از اونجا اعلام اعزام کنید شاید این روش خیلی سریعتر باشد .
ب امید آن روزی ک هیچ حرومی تمام داعشیها ب دست مدافعین حرم کشته شوند 
یا علی مدد 
۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۴ شیدا شوبی
رفتن به سوریه باید برای تمامی عاشقان اهل بیت علیه السلام آزاد باشد و من نیز یکی از آن عاشقانم.میخواهم بالاترین مقام را نزد خدا بگیرم یعنی شهادت. آرزویی جز این ندارم پس اجازه رفتن بدهید .
۲۰ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۴ سیاوش سهیلی
با سلام و احترام
اگر امکان دارد بگذارید تمامی جوانان این مرز و بوم که عاشق اهل بیت علیهم السلام هستند آموزش نظامی ببینند تا با اعزام نیروهای آموزش دیده بیشتر هر چه سریعتر جهان اسلام از لوس وجود این حرامیان داعشی و غیر داعشی پاک گردد.
با سلام
خیلی دلم میخاد بیام تو سوریه ..............میدونم لیاقت ندارم  ولی سر که دارم   سرمو میدم
لطفا تو این سایت‌ها اسم و شماره تلفن نزارین خیلی خطرناکه  برای رفتن به سوریه هیج سایتی وجود نداره فقط باید از طریق گردان امام حسین شهرتان اقدام کنید 
۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۲:۵۸ داودرضایی
09191557679
سلام من هم میخواهم بیایم
خدایا یعنی من اینقدر بی لیاقتم؟

۰۵ آذر ۹۶ ، ۰۰:۳۷ سجاد مصنوعی
سلام خسته نباشید من میخوام برم مدافع حرم چون خیلی دوست دارم دلم میخوام ...بازهم دلم میخوام ...من خودم ناشنوا هستم ...خیلی منتظرم ...میخوام برم ...کمکم کنید ...
من اماده اعزام هستم 09355612244
۳۰ دی ۹۶ ، ۰۸:۴۴ سجاد حمیدی
نام سجاد حمیدی شماره شناسنامه 0860550168
شماره تلفن 09364887069 محل سکونت خراسان رضوی نام پدر محمد آمادگی خود را جهت اعزام به مدافعین اعلام میفرمایم
۰۱ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۱۰ بهزادحسن زاده کدملی2900212472 وشماره ی تماس09368326960
من آمادگی خودم رابرای اعزام به سوریه ویامدافع حرم اعلام مینمایم
۰۳ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۲۹ سید محمدرضا
منم برای اعزام و شهادت در راه دین و کشورم آماده ی آماده ام
09353699557
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۴۵ محمدجعفری
سلام منم چندساله مشتاقم برم مدافع حرم .مشتاق شهادت نیستم ولی مشتاق جهادم .بسیج فعال و پایان خدمت .کار با اسلحه کلاش و کلت کمری رو بلدم .26سالمه .ممنون میشم منم ثبت نام کنید. 09150083821
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۴۸ مسعود ظفری
سلام التماس میکنم منو برای مدافع حرم ثبت نام کنید خواهش میکنم 
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۵۰ مسعود ظفری
سلام التماس میکنم منو برای مدافع حرم ثبت نام کنید خواهش میکنم ۰۹۱۰۳۹۹۱۳۲۲ ای خدا میشه منم برم مدافع حرم بشم 
لبیک یا حسین. لبیک یا خامنه ای.با سلام من 30 سالمه کارت پایان خدمت رضایت والدین همه شرایطو دارم جز کارت فعال بسیج ولی آچار فرانسم آماده جهادم جانم فدای ایران. خیلی مشتاقم،جهاد وظیفمه. منم ثبت نام کنید.
لبیک یا حسین. لبیک یا خامنه ای.با سلام من 30 سالمه کارت پایان خدمت رضایت والدین همه شرایطو دارم جز کارت فعال بسیج ولی آچار فرانسم آماده جهادم جانم فدای ایران. خیلی مشتاقم،جهاد وظیفمه. منم ثبت نام کنید.09017825505
۰۸ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۱۰ حمید رضا نجف پور
چگونه  میتوانم مدافع حرم شوم
۲۵ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۲۸ مهرداد کلهری
سلام داداش.من ی جوون ۲۰ ساله ام لرم.پدرم نظامیه.رانندگی عالی .تیراندازی عالی با هرنوع سلاحی.پاسپورتم دارم.کارت سربازیم دارم.مجردم هستم.تیز وسریعم هستم.توروخدا جونه حضرت زهرا اگ راهی بود برا رفتن ب مدافعان حرم خبرم کن بخدا هیچی نمیخام جز شهادت.هزینه ام هرچی باشه میدم.... فقد کمکممممم کن داداش
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۳۶ مهدی عادلshahram707412@gmail.com
چرا دوساله ثبت نام کردم برا مدافع حرم خبرم نمیکنن اگه پارتی ما م پارتمون امام زمان تو قسم به امام زمان راهنماییم کنین کارت پایان خدمت هم دارم سربازیم تموم شد
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۱۸ سیامک باغبانی
سلام من سیامک باغبانی ۲۸ساله کارمند سازمان اب امادگی کامل برای دفاع از حریم اسلام وقران برای سوریه را دارم
سلام به همه دوستان مشتاق شهادت .انشالله که به زودی بریم سوریه ادامه دهنده راه شهدا باشیم 
سلام به همه دوستان مشتاق شهادت .انشالله که به زودی بریم سوریه ادامه دهنده راه شهدا باشیم 09371430052
سلام منم میخواهم بروم سوریه ۲۵سالمه مجرد هستم و افغانم 
ساکن استان مشهد لطفا راهنمایی کنید 09335150268
دوست دارم مدافع حرم بشم ولی نمیدونم باید چیکارکنم تورو به فاطمه زهرا کمکم کنید۰۹۰۱۴۰۷۲۶۳۴اهل شهرستان مرودشت روستای گلمکان علیا هستم
سلام محل ثیت نام در استان مرکزی کجاست کی اگر اطلاع داره گگه
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۱ مهدى عباسى کاسوایى
سلام،مهدى عباسى ازتهران هستم؛توروحضرت زینب قسمتون میدم هرچه زودترمدافع حرم شم؛حق وحقوقى هم نمیخوام٠٩١٩٥٠٦٥١٧٧
۱۰ تیر ۹۷ ، ۱۸:۰۷ غلام حضرت زینب و حضرت رقیه س هستم امیررضا نجفی
سلام به محضر پاک شهدا . سخنرانی خوب بلد نیستم ولی منم مثل یک کبوتر دلم تنگ حریم توست من امیررضا نجفی هستم و امیدوارم که یک روزی برسد که این پیام به دست حضرت آقا سید علی خامنه ای برسد . ک انشاالله فردای همان روز به من خبر بدهند که عازم سوریه شده ای 
ممنون و سپاس گذارم . 09364728129
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۹ علی آشوری دارگانی
با عرض سلام و خسته نباشید دوست دارم مدافع حرم حضرت زینب (س) شوم خواهش میکنم راه ثبت‌نام را به من بگویید فرصتی پیش آمده دینم را ادا کنم از شما ممنونم التماس دعا. 
09031563554 لبیک یا حسین

سلام به مدافعان حرم 
من خیلی دوست دارم  مدافع حرم حضرت زینب  س  شوم 
خواهش میکنم راه ثبت نام را به من بگویید

۰۳ مهر ۹۷ ، ۱۰:۱۷ سید غلامرضا قاضی میر سعید
با سلام اینجانب درخواست می کنم راه ثبت نام و مراحل اعزام به سوریه
( مدافعان حرم ) به بنده معرفی نمائید
۰۳ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۰ سید غلامرضا قاضی میر سعید
با سلام اینجانب درخواست می کنم راه ثبت نام و مراحل اعزام به سوریه
( مدافعان حرم ) به بنده معرفی نمائید 09394358668
۰۹ مهر ۹۷ ، ۰۱:۱۵ بهزاد صیاد
سلام به پاکیه خون شهدا....
گشتم بر دیوار حریمت جایی ننوشتن ک گنه کار نیاید...
عاجزانه ازتون میخام یه نیم نگاهی هم به بنده حقیر بکنید دوس دارم واقعا جونمو تو این راه بدم...پس منتظر تماستون هستم
۰۹۳۳۰۴۳۰۴۸۵
۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۲:۱۰ سید هاشم فلاح
سلام من به چه صورت میتوانم ثبت نام گنم
۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۲:۱۷ سید هاشم فلاح
شمارو به روح تمامیی شهداء قسم که راهنمای کنید منو
۰۹ آبان ۹۷ ، ۱۲:۱۸ سید هاشم فلاح
09362700440 سید هاشم فلاح
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۹ علی داوودی شماره تماس 09158196348
به نام خدا .....
یک عمریست که منتظرم تا اعزام بشم تمام دوره های رزمی رو پشت سر گذاشتم از چه طریقی میتونم اعزام بشم
اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَعَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَصْحابِ الْحُسَیْن
اینجانب امید امامی متولد۶۸ فرزند نظامی جانباز و متاهل و دارای سه فرزند آماده جهادم ..از مشهد مقدس
۰۴ آذر ۹۷ ، ۰۳:۲۵ امین صیادی آتش بیک
تورو خدا من و ثبت نام کنید ممنون

۰۴ آذر ۹۷ ، ۰۳:۲۷ امین صیادی آتش بیک
تورو خدا من و ثبت نام کنید ممنون میشم خیلی دوست دارم مدافع حرم بشم باید چیکار کنم ‌.۰۹۳۵۶۳۴۰۲۴۱ با این شماره تماس بگیرید 

درود. خانم ها هم میتونن ثبت نام کنن! یا اینجا هم تبعیض قائل میشین!!!! من ۲۷ سالمِ و میخوام ثبت نام کنم. 
خیلی دوست دارم مدافع حرم شم ممنون میشم کمکم کنید باتشکر اینم شماره تماس ممنون میشم راهنمایم کنید 09184269061
۲۹ آذر ۹۷ ، ۲۳:۲۲ سیدابراهیم موسوی
من مدافع حرم هستم از اهواز من سوریه بودم 
۲۰ دی ۹۷ ، ۲۲:۵۹ پژمان اکبریان
سلام ذکر لبم لبیک یا خامنه ای من که یک ایرانی هستم افتخار میکنم واز این جا که کو چکترین کاریست که میتوانم به دهن امریکا مشتم را بکوبم وبگویم که  این یک شعار نیست ما ایرانیان این را در چند عرصه ثابت کردیم ماجرای دسگیری نظامیان امریکا  یکی از این  نمونه هاست مرگ بر امریکا 
۲۰ دی ۹۷ ، ۲۳:۰۷ پژمان اکبریان مشیران
امریکا بداند ایران با موفقیت هر چه تمام تر این انقلاب را به چهل سالگی میرساند وان روز را جشن گرفته  پلمپی بر دهان امریکا می کوبد وما ایرانیان وظیفه داریم بکوشم تا این امر رهبری تحقق پیدا کند  وبیاید که امریکا را ناکام بگذاریم 
۲۰ دی ۹۷ ، ۲۳:۱۰ پژمان اکبریان
خدا یا ما را هم در این راه شهید کن 

۲۰ دی ۹۷ ، ۲۳:۱۷ پژمان اکبریان
من میخواهم یک سپاهی شوم وای ارزوی من است و خودم از فعالان بسیجی در منطقه ام  و سر شبکه  بسیجی ام  شماره ملی :1660537541
سماره تماس :09146181510





























۱۹ بهمن ۹۷ ، ۱۶:۵۶ بیژن غلامحسینی
سلام میخام مدافع حرم شم تو رو خدا کمکم کنید که چکار کنم اموزش دیده هستم سربازم.
09185503409
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۴۶ مهدی مختاری
به نام خداوند بخشندۀ بخشایشگر
سلام و درود بی پایان خداوند بزرگ بر شما؛
این بندۀ حقیر از بچگی آرزو داشتم در جنگ با اسرائیل ملعون شرکت کنم، آرزو داشتم که در رکاب امام زمان (عج) با دشمنان اسلام بجنگم.
اینو می دونم که خداوند بزرگ توفیق حمله به اسرائیل ملعون رو به ما داده.
می خواستم ازتون بپرسم که به امید خداوند بزرگ وقتیکه اون روز مهم فرا برسه، آیا ما مردم عادی هم میتونیم به عنوان داوطلب برای اعزام به جنگ با اسرائیل ملعون ثبت نام کنیم؟
من الآن 36 سالمه و کارت پایان خدمت هم دارم.
منتظر جوابتون هستم.
اَللهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
سلام قاسم هستم یکی از بچه‌ای مدافع حرم افغانی امسال تاریخ 97/9/14سوریه عزام شدم بعد دوماه آمدم از سوریه کارت بانکی و پاسپورت منو مسدود کردن زنگ زدم دفتر مشهد میگن سال 95 پایان دوره خوردم اگه سال 95 من پایان دوره خوردم امسال 97 چطور عزام شدم سوریه و چرا الان حساب بانکی منو مسدود کردن پول نمیدن لطفن کمک کنید بابت پایان دوره  خودم
۰۸ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۵۱ محمدرضاحاجی باقریان
من عاشق حسین وهرچی به امام حسین مربوط میشه
دیگه نمیتونم تحمل کنم
توروخدازنگ بزنیداینم شماره ام هست۰۹۱۲۷۵۸۰۲۴۵
سلام.حسین.ش
من آماده اعزامم.توروخدا کمکم کنید بتونم آرزوی مادر مرحومم رو براورده کنم.09128661154
09378252731
هر لحظه بگید من آماده اعزامم

سلام چی میشه اعزام عمومی بشه و فقط تخصصی نباشه
من هم آماده ام.
۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۹:۰۳ امیرحسین نعیمی
سلام خواهش میکنم مرا جزء مدافعان حرم به سوریه بفرستید هیچ نیتی در پشت این خواسته ام نیست فقط و فقط آرزوم اینه
۲۵ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۰۲ علی سنگسری

سلام آماده اعزام به سوریه هستم 09352646126

09335518962

سلام جیگر طلا. آزار داری بچه های مردم و میزلری سر کار(((((((:

هدفت چیه این سایت و زدی. جاسوسی یا اطلاعاتی؟؟؟ هر بچه دو ساله ایم میدونه ثبت نام اینترنتی نیست و فقط توسط بسیج انجام میشه. کمبود توجه داری؟؟؟؟؟؟

با این وضعیت اقتصادی که تو مملکت داریم فک کنم همه مون میریم مدافع حرم بشیم

سلام.ببخشید ایا هنوزم برای جنگ داوطلب میگیرید؟اگر میگیرید لطفا بنده رو هم از قلم نندازید.ممنون.09371889546

سلام.ببخشید ایا هنوزم برای جنگ داوطلب میگیرید؟اگر میگیرید لطفا بنده رو هم از قلم نندازید.ممنون.09371889546

سلام. خیلی دوست دارم مدافع حرم بشم.منتظریم09185696761

لبیک یا زینب کبری  آماده هستم جانم رای برای اهل بیت بدم چیکارکنم جواب بدین 

۰۶ آذر ۹۸ ، ۱۲:۱۶ ابوالفضل کیخا

س . طلبه حوزه هستم و هوش کامپیوتری بالایی هم دارم و میخوام مدافع حرم باشم لطفا راهنماییم کنید که از کجا میتونم اعزام بشم ؟؟؟

 

لطفا راهنمایی کنید : 09919697705

۰۸ آذر ۹۸ ، ۰۹:۱۳ سرباز اسلام

سلام و درود خداوند به تمام مدافعان حریم مکتب اسلام..

داوطلب اعزامم منتظر تماس شما

09174053135

راه های اعزام به سوریه را اعلام کنید خواهشا ممنون میشم هرراهی میزنم نمیشه لطفا راهنمایی کنید 

۱۳ دی ۹۸ ، ۲۲:۳۰ محمدرضا زمانی

بسم الله.

۱۴ دی ۹۸ ، ۲۱:۰۳ Behroz Mozafari

تورو خدا میخام همین فردا صبح اعزام بشم سوریه برای دفاع از حریم حرم با من تماس بگیر یا یه راهی بذارید تا ثبت نام کنیم تو حضرت زینب ببرید منم 09921307980شماره تماس همین فردا صبح اماده ام تو خدا کمکم کنید بیام اونجا 

۱۵ دی ۹۸ ، ۰۰:۱۳ محمد فروتن

سلام .تورو به خدا قسم تان می دهم اسم من رو بنویسید واسه مدافعان حرم

 

۱۶ دی ۹۸ ، ۱۹:۰۶ فرهاد عباس زاده

سلام من آرزوی رفتن به حرم دارم و میخوام مدافع حرف زینب باشم 

۱۷ دی ۹۸ ، ۱۵:۵۳ جواددرخشانی

سرو جانم به فدایت یا حضرت زینب بطلب بیام سوریه مدافع حرمت بشم

۱۸ دی ۹۸ ، ۰۰:۵۱ غلامرضا عسکری

سلام علیکم 

بنده حقیر آمادگی خود را جهت اعزام و دفاع از حرمین اعلام میدارم .

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته 

شرایط اعزام برای بانوان هم هست؟ با توانایی رزمی و تیراندازی

بسم الله الرحمن الرحیم . 

با سلام به ولی فقیه و رهبرم سید علی خامنه ای . اقا جانم فدایت . 

اقا جان من یک شیعه محب علی شیعه عثنی عشری شیعه ای که خونش به جوش امده . از این همه زورگویی و کودک کشی و ناموس ازاری . اقا من قبل شما فدایی زینبم . چون تک و تنها مانده منتظر من و امثال منه که از خانه اش مواظبت کنم . اقا من ۲۹ سال سن دارم . دوست دارم . برن حرم برم انتقام سپهبد سلیمانی و محسن حججی . حسین قمی . سنجرانی وووووووو بگیرم . ترو به هرچی میپرستین منم نگاه کنید چند ساله فقط مینویسم . اخر خونم به جوش میاد غیر قانونی میرم . 

سلام بنده حاضرم برای مدافع حرم همه جوره دوران خدمت توپخانه بودم وخدمه توپ اِن۴۵یاعلی

۰۹۳۰۱۹۳۰۰۳۷

سلام بر زینب

با عرض سلام وخسته نباشید خواهشن لطف کنید فقط ازنیروهای سپاهی برای اعزام استفاده نکنید بس مردم عادی اگه بخوان برن باید چکار کنند ممنونم ازتون

بسم رب الشهدا و صدیقین

سلام علیکم

من متاهلوبسیی هستم و دارای تخصص عاسی و فیل برداری خبری هستم و خبرنگار هسم خواسم جهت ساخت مستندبرم دمشق لطفا کمک کنید و به ایمیلم پاسخ بدید 

mehrabbeigi.piv@gmail.com

۱۴ مهر ۹۹ ، ۲۳:۲۵ مقداد خان آبادی

سلام...اونی که این پیام رو میخونه و میتونه کاری کنه امثاله من اعزام شیم و اینکارو نمیکنه خودشو جوابگویه حضرت زینب باشه....۰۹۰۱۹۹۵۲۵۳۰

 

اگه مرگ حتمیه منم ببرید 

۰۹۳۹۰۲۲۴۸۲۸

۰۸ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۵۸ یونس عباسپور

سلام اعزام کی هست yonesabaspor12345@gmail.com

سلام علیکم 

دختری هفده ساله،نمیدانم چرا راه من را منع کردید

من تنها هدفم در زندگیم شهادت هست در حرم حضرت زیبن،بهتراست بگویم در مقابله و کبارزه با دشمن...گوشم از این حرفها پر است که مدافع دینو اسلام و حجاب و....باش .من مدافع همه اینها هستم ولی خواهشمندم حتی در پشت جبهه خود سوریه ما بانوان غیور را راه دهید.حتی شده خدمت رسانی(پزشکی درمانی.خوراکی.امداد رسانی.روحیه و.....) لطفا شمارا به حق مهدی فاطمه بانوان را اعزام کنید.من ،بانویی که تنها و تنها هدفم شهادت هست (مبارزه با دشمن ،دفاع از مظلوم و....)

آرزو نمیگویم شهادت هست ،چون آرزو یه روزی از بین میره و کمرنگ میشه،اما هدفم شهادت هست چون هیچ وقت انسان تا به هدفش از راه درستش نرسد دست نمیکشد

یا علی

I want to join zainabiyoun and i don't no how I can do please  help me for joining please help me 

من میخاهم بروم ، ما مدافعان اسلام و مسلمین ، (09376052775)

بعد از زنگ زدن بگویید با عارف کار دارید و حتما با من صحبت کنید و ماجرا را بگویید

از خداوند میخاهم به ما محبت کند و با فضلش با ما رفتار کند

۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۹:۲۲ ابراهیم ایوبی

سلام من سنم کمه و الان هم تحصیلاتم در دوره دبیرستان و میخام برای فعالیت عمرانی برم سوریه ایا میشه

ادرس ایمیل خودمو این زیر مینویسم در صورت موافقت بگید بهم

aba 480256ebrahim@gmail.com

۲۹ تیر ۰۰ ، ۱۶:۴۶ احمد محمدی

سلام و ارز ادب خدمت شما من با شرایط کامل و آمادگی کامل بدنی اعلام میدارم آمادگی خود را جهت اعزام به سوریه و جنگ حق با باطل اعلام میندازم همین الان هم اعلام کنید حاضر هستم جانم را در راه حضرت زیب و وطنم بدهم 

یا حق محمدی

سلام من خیلی دوست دارم تو لشکر بی بی فاطمه زهرا)س( ثبت نام کنم ولی افغانستانم چطوری باید ثبت نام کنم لطفا راهنمائی کنید ممنون میشم

سلام ثبت نام برای خانم ها هم امکان پذیر هست؟به چه سازمانی مراجعه کنند؟

 

۰۱ دی ۰۰ ، ۲۰:۰۸ علی اکبر شفیعی

سلام من علی اکبر شفیعی هستم میخام انتقام حرم حضرت زینب   ( ص )را دارم لطفا بااین شماره تماس حاصل فرمایید ۰۹۱۱۹۱۷۵۱۱۶

۰۱ دی ۰۰ ، ۲۰:۲۰ علی اکبر شفیعی

سلام من علی اکبر شفیعی هستم میخوام انتقام حرم حضرت زینب   ( ص )را دارم لطفا بااین شماره تماس حاصل فرمایید ۰۹۱۱۹۱۷۵۱۱۶

۰۸ دی ۰۰ ، ۲۲:۳۸ احمد تمیمی

سلام خسته نباشید احمد هستم از اهواز مجرد میشه راهنمایی کنید برای استخدام به سوریه یا فلوجه رشته ام تک تیر انداز هس هر کس رفته اگه میشه راهنمایی کنه چون عشقمه کشتن داعشیا یه حس خوبی بهم میده هر کسی رفته و میدونه ثبت نام چجوریه بیاد واتساب من 09390579915

۲۱ دی ۰۰ ، ۲۳:۱۶ بدون نام

اگر میشه ثبت نام کنید

۰۳ اسفند ۰۰ ، ۱۲:۲۷ بهزاد صفرخانی

باسلام امیدوارم این حقیر را هم به سربازان امام زمان و آقایان ملحق کنید از استان البرز شهرستان نظراباد 

سلام اگه به پرستار نیاز دارین در خدمتم

 سهراب فریدنی.۴۰ ساله از تهران.اقدام کردیم نشد اخر یکیشون گفت انشالله برای جنگ با اسرایل.بعد ما مورد تمسخر دیگران که به حرف پسر خاله اومدم از یکی از کشور خارج اون گفت ۱۰۰ بیا اعزام داریم ولی نشد چرت میگفت.فقط گفتن کادری.حالا با ما با ناملایمتی برخورد شد ولی کمی به نیرویه داوطلب بها بدین نزانید تو ذوق یا کم محلی یا جا طرف همچین جو گیر تکون نمیخورد نه یه تاروفی خوشامدگوی.بازم من در خدمت نیرو خواستین ۰۹۳۳۰۷۶۰۱۱۷ عضو گیری کنید بیان برن حالا تا کادریا .قربان شما

توروخدامنم دوست دارم آرزوی مادرم که من برم مدافع حرم بشم تحقق پیدا کنه.ازتون کمک میخام

۰۱ تیر ۰۱ ، ۰۳:۲۵ محمد خدامرادی

بسم رب الشهدا

بنده محمد خدامرادی بسیار مشتاق به اعزام به مناطق درگیر جنگ و دفاع از حرم در برابر وحوش داعشی هستم.

توروخدا زود خبر بدین . ارزوی شهادت دارم. 09928359817

دوستان با غیرت با ایمان و عاشق شهادت میدانید که اگر بریم وبدون هیچ حرکتی روز اول کشته شویم ودشمن را شاد کنیم فایده ای ندارد پس بنابر این حسلام.فظ جان در الویت قرار دارد وهمچنین گلوله خمپاره با هیچ کس شوخی ندارد واگر با این فکر که میروم همشونو میکشم زرنگم و فلان پیش بریم در اشتباهیم پس باید بدانیم چگونه مخفی بشیم کی سنگر بگیریم و بلعکس و مهمتر اینکه از دستورات پیروی کنیم و عاشق رهبرمان باشیم وبه خاطر ایشان هم که شده پیروز برگردیم وروح امام راحل وسردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی را راضی وخشنود سازیم و کاملا از مسءله مادی دوری کنینم مگرما برای محافظت از حرم باید دستمزد بگیریم؟ جهاد در راه خداست و بس .امیدوارم برویم وپیروز باز گردیم )یازینب و یازینب و یازینب


فدای حرمت

سلام دوستان با غیرت با ایمان و عاشق شهادت میدانید که اگر بریم وبدون هیچ حرکتی روز اول کشته شویم ودشمن را شاد کنیم فایده ای ندارد پس بنابر این حفظ جان در الویت قرار دارد وهمچنین گلوله خمپاره با هیچ کس شوخی ندارد واگر با این فکر که میروم همشونو میکشم زرنگم و فلان پیش بریم در اشتباهیم پس باید بدانیم چگونه مخفی بشیم کی سنگر بگیریم و بلعکس و مهمتر اینکه از دستورات پیروی کنیم و عاشق رهبرمان باشیم وبه خاطر ایشان هم که شده پیروز برگردیم وروح امام راحل وسردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی را راضی وخشنود سازیم و کاملا از مسءله مادی دوری کنینم مگرما برای محافظت از حرم باید دستمزد بگیریم؟ جهاد در راه خداست و بس .امیدوارم برویم وپیروز باز گردیم )یازینب و یازینب و یازینب


فدای حرمت

راهنمایی کنین لطفا ک چطور ثبت نام کنیم 

شرایط رو هم بگین ممنون میشم 

۱۶ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۱۰ علی حاجی وند

بنده هم مشتاقانه آماده اعزام به سوریه و دفاع از حرمین شریفین هستم

09227395408

سلام خسته نباشید ازکرمان هستم یاسررضایی ازگلزار امادگی خود را اعلام میکنم برای مدافع حرم 

۲۶ مرداد ۰۱ ، ۱۹:۳۹ ابولفضل کاظمی الموتی

سلام بنده ابولفضل کاظمی الموتی هستم یک بسیجی مخلص خدمتم رفتم از لحاظ عقلی کاملا سالم بوده و هرگونه رضایتی بخواین آماده بدم بنده  از لحاظ  و ثبات  عقلی کامل حاظرم  اعلام آمادگی کنم حاظرم برم سوریه داوطلبانه اگ اگ کسی هست خواهش میکنم جواب بده ۰۹۳۷۳۸۶۳۵۱۴شمارم  یاعلی 

۲۷ مرداد ۰۱ ، ۱۸:۰۰ زهرا یوسفیان

بسم الله الرحمن الرحیم 

من زهرا یوسفیان هستم خیلی دوست دارم مدافع حرم بشم یکی از بزرگ ترین ارزو های من هست تورو خدا میشه بگید چطور و در کجا میتونم اسمم رو بنویسم تورو خدا راهنمایی کنید 

۰۹۹۱۰۸۴۰۳۷۷

۳۰ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۵۰ امیرحسین کیانی

سلام خسته نباشید

اینجانب امیرحسین کیانی علاقه به عضویت مدافعین حرم را دارم ولی متاسفانه نمیدانم از چه راهی وارد شده و ثبت نام کنم ۰۹۱۰۰۶۵۳۶۷۸ شماره اینجانب بوده و منتظر تماس شما هستم

۱۲ مهر ۰۱ ، ۱۴:۱۲ علی گرمابی

سلام علیکم وقت بخیر ببخشید من دوست دارم اعزامی به سوریه باشم ومقابل این حرامزادگان داعشی وگروهک های تکفیری ودیگرگروهک ها بایستم وجان خودمو فدای اهل بیت علیهم السلام ورهبر وطنم ایران کنم تورو التماس میکنم کمک کنید تابتونم برم سوریه سربازی هم رفتم 09150607587اینم موبایلم هست لطفا تماس بگیرید ممنون 

۱۱ آبان ۰۱ ، ۱۵:۲۴ نسیم افشار

سلام...آرزویم دفاع از حرم حضرت زینب است..ای خدا کاش نگاهم کنی کاش به آرزویم برسم..میترسم بمیرم و نتوانم برای دفاع از بانویم کاری کنم😭

۱۳ آبان ۰۱ ، ۱۳:۴۰ مهرداد رشیدی هنر

چرا این سایت های جعلی و می‌سازید شما که نمیفررستید برای چی سایت ثبت نام هست 

۲۰ آبان ۰۱ ، ۱۹:۴۷ ابوالفضل غیاثوند

سلام لبیک یا خامنه ای من میخوام مدافع امنیت باشم 

۲۲ آبان ۰۱ ، ۰۲:۰۸ ابو جهاد313

به نام خدا من آماده اعزام هستم 09393249276

بنده هم آماده اعزام فوری

سلام من یکی از اروزو هام دفاع از حرم بیبیه دوعالم حضرت زینب (س)است خواهش مکنم مارو به اونجا اعظام کنید شرایتش هرچی باشه قبوله ۰۹۳۰۷۹۶۹۴۸۰

۱۳ دی ۰۱ ، ۲۲:۲۹ عظیم همت آبادی فرزنده موسی متولده ۲۸/۲/۶۵

من خیلی دوست دارم برم سوریه من تو لیست اعزامی ثبت کنید از حریم اهل بت دفاع کنم 

سلام بی بی جان چقد مشتاقم تا نامه شهادت منو امضا کنی خاک پات نوکرت کوچکترین سربازی از سربازات مهدی.....

۰۷ اسفند ۰۱ ، ۱۸:۱۹ امیدمددی یان

سلام من چندشبه خواب میبینم توسوریه دارم میجنگم مقابل داعشی های کافروچندروزه حال وهوام کلا بهم ریخته فکرمیکنم متعلق به شهرم مشهدنیستم توروخدا اگه امکان داره منم بفرستین سوریه برامدافع حرم آخرین آرزوی قلبیمه دوستدارم درجوارحرم حضرت زینب شهیدشم یک بزرگواری بکنین شده ازطریق تیپ فاطمیون برم من حاضرم هرلحظه باشم من اماده ام ممنون

09158048436

09305401962 امیدمددیان مشهد 

اره منم باید برم 

سلام من حسین السیوف از استان خوزستان ساکن شادگان خواهشمندم که برای اعزامبه سوریه ثبت نام‌کنید وهیچ پولی یا شهریه نمیخوام شماره موبایل ۰۹۲۲۵۱۹۱۸۳۷

۱۸ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۴:۵۴ مجید حلاجیان

باسلام مجید مجنبی هستم اززنجان . من باید تاحالا اعزام میشدم . خدا قسمت نکرده ولی تا چندروز  آینده اگر کسی کاری نکنه خودم خودم رو اعزام میکنم یا از خدا میخواهم وشکایت شمارا به خدا میکنم .

من میدانم هیچ انسانی نمیتوان به انسان دیگر کمک کند بجز خدا پس باعرض پوزش از همه بزرگان چون قادر نیستید به انسان دیگری چون من کمک کنید . پس حتی بخواهیدهم من اجازه نمیدم بهتون چون خدایی دارم به بزرگی کل هستی وکل انسانهارا درمقابل او حقیر بلکه ناچیزتراز هیچ .یعنی هیچ هیچ هیچ  میدانم .و بنده هیچ انسانی نیستم .درخواست واعزام خود را جزخدا کسی رالایق این درخواست نمیدانم .واز الان صرفا به خدا ارایه میدهم . کسی را درزمین به قدرت خدا ترجیح نمیدهم وبا ادعا وسربلندی وغرور لایقترین راخدایافته ام .بنده پول نیستم وبه مقام زمینیان ارزشی قایل نیستم الی کسانیکه سعی دارند وآرزویشان زیستن به شرط نزدیکی وتقرب به خدای یکتا باشد.بندگان را بی لیاقت ترین نزد خدامیدانم وسرنوشت خودراخود رقم میزنم درراستای اراه طولی خداوند ودراراده عرضی خدازندگی کرده وخودرا بادرخواست به خدا واعزام به اراده ودستور خداوند از امروز اعزام میکنم .

کسی را توان رویارویی نمیبینم چون توانی نیست هیچ بشررا در مقابل خداواراده خودرا به اراده طولی وعرضی خدا گره زده و عازم میشوم .

 

                                       ومن الله التوفیق

                                     مجید مجتبی حلاجیان

                               بسیجی هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ

                   باآرزوی اینکه بانم وبگویم من که خودرا نمیشناسم

                  باغرور افتخار به نادانی خود که خدا را نمیتوان شناخت

       امیددارم خداوند لیاقت درک یا حتی ثانیه ای درکش را نصیبم کند 

من عرف نفس فقد عرف رب؟؟؟؟انالایعرف نفسی .what  khnow GOD 

۲۲ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۱:۰۷ امیر حسین نغزعلی

سلام من امیر حسین نغزعلی هستم میخواهم برم سوریه مدافع حرم حضرت زینب کبری سلام علی علیها 

هر کس ک میتواند راهنمایی کند به شماره ذیل تماس حاصل نماید

09056559254

۱۴ خرداد ۰۲ ، ۱۴:۴۶ عباس رستمی

سلام خیلی دوس دارم مدافع حرم بشم لطفا کمکم کنید

 

۰۷ تیر ۰۲ ، ۱۴:۴۵ محمدجلال مهدوی

من هم ارزوی جهاد دارم ونیاز مالی وحقوق هم نمیخاهم لطفا در راه وفاع از دین وولایت کمکم کنید

۱۰ شهریور ۰۲ ، ۱۶:۰۸ امیر حسین کوه خیل

سلام انشاءالله وقتتان به خیر باشد وانشاءالله خداوند خیرتان دهد اگر خداوند یک لطفی کنند و اگر بشود این پیام من را هم ببینید و تماس بگیرید جهت استخدام شدن و عازم شدن انشاءالله اگر هم نشد که یک حمتی در آن هست شماره ی من ۰۹۳۷۸۴۶۴۰۹۹ خداوند خیرتان دهد یاعلی مدد خدانگهدار 

۱۰ شهریور ۰۲ ، ۱۶:۱۱ امیر حسین کوه خیل

سلام انشاءالله وقتتان به خیر باشد وانشاءالله خداوند خیرتان دهد اگر خداوند یک لطفی کنند و اگر بشود این پیام من را هم ببینید و تماس بگیرید جهت استخدام شدن و عازم شدن  خیلی خوبه انشاءالله اگر هم نشد که یک حکمتی در آن هست شماره ی من ۰۹۳۷۸۴۶۴۰۹۹ خداوند خیرتان دهد یاعلی مدد خدانگهدار 

۲۶ مهر ۰۲ ، ۲۳:۵۱ علیرضا نژاد شاهرخ ابادی

یازینب آماده ام. لبیک یا حسین 

آماده ام برای دفاع از مردم غزه

 

 

۲۸ مهر ۰۲ ، ۲۱:۵۸ ابوطالب سالاری جغین

سلام من زمان داعش برای دفاع از حرم حضرت زینب نام نویسی کردم ولی قسمت نشد خواهش میکنم یکی از ارزوهایم جهاد درراه خداست خواهش میکنم کمکم کنید که از چه راهی میتوانم مدافع حرم باشم

سلام من یک خانم هستم فکر نمیکنم دفاع از حرم حضرت زینب جنسیت خاصی رو بطلبه من آرزوی دفاع از حرم حضرت زینب (س) را دارم لطفا ن نگید 

شماره ۰۹۱۹۵۶۶۱۵۶۴

۲۰ دی ۰۲ ، ۱۷:۴۱ نیاز پروانه

نام : نیاز 

نام خانوادگی : پروانه

نام پدر : عبدالله

شماره شناسنامه : ( فکر نمی نمی کنم الان بگم درست باشه ولی برا امیت فعلا نمی گم تو ایمیلم پیام بدین اگر قبول کردین بیام اونوقت می گم )

استان محل سکونت : ایران نیستم مهاجرت کردم ولی می خوام برگردم برا دفاع 

شماره تماس : ( والدین اگر بفهمن نمی زارن پس لطفا به ایمیل پیام بدین )

ایمیل : niazparvaneh@gmail.com 

 

 

( ترجیحا دوس دارم دوستانی پیدا کنم عین شما اهل دلو اهل حرم .... به ایمیل جهت دوستی پیام بدین در خدمتم )

همش وعده همش سرکاری از 95 التماس کرذم منو ببرین جنگ 43 ساله قد180 وزن 90 بوکسور بودم میتونم اموزش بدم تک تیراندازیم  عالیه تست کنین، سیگاریم اما ترکش میکنن شماروقسم به فاطمه زهرا نخوایی به مرگ طبیعی برم چرا ایثار وشهادت ازمن میگیرین حسودیم میشه به شهدا

۱۶ بهمن ۰۲ ، ۱۶:۰۴ امیر حسین جعفری

با سلام و عرض ادب 

بنده آرزوی رفتنه به سوریه و دفاع از حرم حظرت زینب (س)  

را دارم و میخواستم که از غافله ی عشق جا نمونم 

میخواستم بگم اگه راهی هست بشه منو دعوتم کنید با تشکر 

شماره تماس:09304542986

تورو به جون عزیزترین کسانت به ارواح خاک ازدست رفته هات تورو به چهارده معصوم و ۱۲امام و۵تن آل ابا به شکوه و عظمت خدا قسمت میدم منو فلسطین می‌فرستی بفرست مدافع حرم می‌فرستی بفرست هرجا می‌فرستی فقط برا خدمت به خدا و به خلقش منو بفرست برم09138151940

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی