پایگاه فرهنگی سایبری مدافعان حرم

کلنا عباسک یازینب (س)

کانال تلگرام پایگاه فرهنگی سایبری مدافعان حرم

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
کمالی 313

نظرات  (۳)

۱۷ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۵۲ مهدی محمدی پشوئی .
 السلام علیک یا زینب کبری (س) آماده جهت اعزام به سوریه لطفا هرچه سریع تر اطلاع دهید . اطلاعات تماس . 09906228256
۰۷ شهریور ۹۷ ، ۰۵:۰۴ دانیال شاکری نیشابور
سلام. خسته نباشید. من واقعا عاشقانه از ته دل میخوام برم برلی بی بی زینب مدافع بشم. نیشلبور لشکر یا گردان نداره. ازتون خواهش میکنم برای من اقدامی بکنید اجرتون با بی بی زینب کبری باشه. 
شمارمو میدم زنگ برای اطلاع.: 09389582832

سلام خست نباشی من الان 3ساله که می خواهم برم مدفی حرم ولی نتونستم به خدا خیلی تلاش کردم به هرجای که به زهنم میرسید مراجع کردم ولی بی فاهدبود حالادیگه ناامید شودم این اخرین امیدم که شاید شمابتونین کمکم کنین همی شرایتشم دارم خدمت رفتم چارستون بدنم سالم تورخداکمکم کنین من به این ارزوم برسم منم چنتاازاین تکبیری هارو نابود کنم 09140178913باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی